Så det blev… men bästa ord hittills
Och slaknade efter det.
Kan ge oväntade effekter att försöka härma Scottie Schefflers fotarbete när man svingar ![]()

Senast igår
Jag blir alldeles svettig bara av att titta på Bryson när han slår på rangen ![]()
https://twitter.com/JustusCleveland/status/1379177475171844103?t=1cd8yB0OXai6AC_4A0OOZg&s=19
Visst skillnad mot Daly som tränar med en cigg i käften ![]()
https://twitter.com/CPowers14/status/1790411300117315857?t=NxeT0XAHmBR-iaW1vRffxw&s=19
Premiärdags att åka till rangen
https://twitter.com/NUCLRGOLF/status/1790838989395468340?t=Si_9QMXL89-71-DZ6gNvLw&s=19

Smått genialt kåser i GP om oss medelålders män
Nej, du har inte en dålig dag. Du ser ut så.
Icke heller har du tung benstomme. Ge dig.
Gå och lägg dig innan du somnar.
All humor som du uppskattade som ung är i dag antingen sexistisk, rasistisk eller olaglig.
Alla maskeradkläder som du hade som barn är i dag antingen sexistiska, rasistiska eller olagliga.
När du äntligen har blivit så gammal att du har råd att dricka whisky kommer du till din förvåning att höra en främmande röst som är din egen säga: ”Näe, det är en dag i morgon också …”
Minns du din barndoms tokiga frireligiösa tanter – de som satt som färgglada varmluftsballonger i tv-debatter och förfasade sig över att ett bröst syntes på film eller att Magnus Uggla hade sagt något ekivokt i Barnjournalen? Minns du dessa tanter?
Dessa tanter sköter i dag Facebook.

Den eviga favoriten.
insett nu varför ang BMW @Hogan
Satisfying!






