Det roligaste var då vi kvitterade mot finnarna i hockey, var det inte typ två mål i sista minuten? Landssorg i Finland
(sorry finländska läsare men ni har ju lite att kontra med…)
Det har hänt två ggr till och med. Både “Masken” Carlsson (1986) och Mats Sundin (1991) har gjort det.

Efter 55 år är man tillbaka på första bilden
Jag var där idag också. Tur att man är van så man kan hantera det.
Jävla Masken :-(.Egentligen var vi inte sura på Masken utan dom 5 idioterna som anföll utan tanke på att pucken skulle vara med.INTE BARA ENGÅNG UTAN 2 GÅNGER.Dom skulle ha släpats till “torget” i Helsingfors o bundit fast där så folk kunde spotta o slänga ägg o annan skit på dom jävla idioterna :-(.
Vi hade fått vår första medalj i vm då.
Det är ju därför det är lika kul som då.

Vad har ni för pippi-fåglar @Berra ?
Troligen en dynamit-tita (poecile nobelicus)
Det hade ju räckt med att visa några bilder på när Tom Cruise springer och sedan hänsiva till samma story som i Star Wars ep 4.
Osårbar plats förutom ett litet j-a hål där man kan droppa en bomb.
I slutet lyckas hjälten precis.
Klart!
Tveksamt om man ens får en bildruta med Cruise för 20 dollar … ![]()






