Är den fyrhjulsdriven?
Berätta om all opartisk information som du själv tar del av… svårt att se bjälken i sitt eget öga…
Hänger ni ofta? ![]()
Ja, förr i tiden ganska ofta. Första gången lirade vi ett smalt par 4. Jag drog ut en spoon helt okej och han slog järnklubba 10-15 meter förbi mig. Frågade om det var nån driving iron. ”No, just a seven iron from the rental set.”
Har sett honom i WLD tävlingar men noterade inte att det var han i videosnutten.
Genialiskt
Påminner mig om när @B60 berättade om en tävling han spelat där han gick och sjöng reklamen till ryds bilglas hela rundan och spelade skitbra
“om din ruta går i kras kom till oss på ryds bilglas”
Haha, Chang Frick är en sån där slusk som bara är rolig hela tiden. (Kommentar på MP-ledare driver grupp som sprider näthat mot Tidöpartierna – Blekinge Läns Tidning)
Åtminstone AI genererad, tänker man nu mer automatiskt.
Två Mossadagenter försöker rekrytera en iranier.
– Om du går med på uppdraget ingår:
lönnmord av minst två ayatollor, sabotage av en basijstation och rapportera varje IRGC-rörelse inom två mils radie.
Iraniern:
– Självklart.
Agenterna tittar på varandra. Nickar.
– Beseder. 100 000 dollar. Inte en shekel mer.
Iraniern blir tyst. Tänker.
Går iväg en stund. Kommer tillbaka.
– Okej… men jag har inte pengarna just nu. Kan jag delbetala?
How do you know if someone is a vegan?
They will f*cking tell you!
Tips inför golfsäsongen (kanske skulle legat i svingtråden?).
https://www.instagram.com/reel/DWUYckXiYbo/?igsh=MTNpa25vdDIwYmNuYw==

Klassiker!
![]()
Ingen slagmatta längre. Tyvärr.



