Ingen aning du.
Fick den här från @stenman … ville inte förstöra den fina fototråden. Så här har ni era admins, @AlbertS och @stefan ![]()
Från Gotland anno 2020? Kanske..
Edit: April 2021.
Ha! Stefan får alltid spelet när jag pakerar i höjd med bollen. Vet inte vad han tänker slå för golfslag men han är rädd att slå ihjäl mig ![]()
Ville svara @Barsebaeck i fototråden men samtidigt inte smutsa ner den med dåliga “snaps”
Mina två charmtroll varje kväll man lägger sig. Den där från igår. Slutar alltid med att Fred (hunden) skall busa för mycket med Bruno så att han sticker. Men om man “skyddar” honom lite så kan man ligga och ha det mysigt en halvtimme.
Japp, mina djur får vara i sängen.
Härlig bild!
Djuren är väl också människor?
Vår katt kommer upp i sängen tidigt varje morgon. Han vill nog ha lite värme, gamlingen.
Husky.. de vill man inte ha i sängen = fur bomb.
Det är samma sak med Fred. Jag har lärt mig leva med pälsen. Dammsuger lakanen innan jag tvättar t.ex. Han sover på sin sida jag sover på min. Katten mellan oss tills jag somnar då går han och pysslar med sitt.
Har blivit gammal nog att inte bry mig och har ingen fru som ojar sig.
Han ser inte nöjd ut över att ha fått en kompis.
Snaps är snaps och handlar ju ofta(st) om stämning eller något spontant skeende. En helt annan skala än landskap och porträtt.
Bra snaps platsar definitivt i en fotografitråd!
Egentligen inte humor kanske, men tragikomiskt kanske. Dessa rutschkanor var nya när jag var liten. Efterträdde de där som såg ut som elefanter i bockade stålrör. Nån som minns?