Inte..
Aviciis storhet blev betydligt större efter att han dog.
Egon
Inte..
Aviciis storhet blev betydligt större efter att han dog.
Egon
https://www.instagram.com/p/DPSCI6wkp8i/
I knew it!!!
4.30 är väl då man anländer till flygplatsen 3 timmar bort…
Kanske i Sverige.
Vi var i Las Vegas 2014.
När vi åkte ut från flygplatsen in mot stan möttes vi av gigantiska “posters” hela vägen ut med Avicii på båda sidorna.
Han sålde ut varenda konsert…
och Top Gun II är en ripoff av Star Wars (första filmen)
En polare hade en ID.4 inne för skumt fel för nåra veckor sen.. så hade verkstaden kommit fram till att det satt en liten lös sladd där och dinglade… då skickade jag honom ovan sketch.
-“Haha vafan kan du macken utantill”.
Kan inte alla det?
Man blir glad. Det blir man.
Jag har inte sett macken, lirade dart den kväll då den gick. Någon gång ska jag leta rätt på en stream som har macken och sträcktitta alla avsnitt.
Kommer förmodligen kolla någon gång, serien är ju att beteckna som kult.
För egen del har de kort snuttar man sett tenderat att klassas som buskis vilket jag absolut inte tycker är kul.
Pistvakt faller inom samma kategori.
Det fina med Macken är ju igenkänningsfaktorn. Vi som varit en del utanför 08-området känner igen varenda karaktär i serien. Buskis är hårt sagt.
Macken är väl inte under bältet speciellt mycket. Är väl tips kupongen jag tänker på isåfall
“Ormgrop i missionärens hydda”. Det är ingen tråkig ormgrop i denne… Fan om det inte är lite lesbisar också ser du.
Vad man måste säga om Dune(den gamla) vs första Star Wars, som kom ut betydligt tidigare är vilket mästerverk Star Wars var i alla animeringar. Rymdskeppen i Dune ser ut som nåt från Blix Gordon i jämförelse. The making of Star Wars är jäklig sevärd.
Jag har Star Wars och Kungen och Silvias bröllop som slutpunkt för 68-flummet. Då vi började med Lamullströjor och snygga frisyrer. Och Star Wars var inte vilse i nån pannkaka.
Sen är en del i första Dune klart sevärt, animeringen av Worm var lyckad och bra skådespelarinsatser.