EG open 2024 på Lundsbrunn

Om inget oförutsett inträffar kommer jag och hackar med er.

1 gillning

Jag har lagt till en lista med anmälda i förstainlägget. 17 anmälda i dagsläget
Jag saknar officiella anmälningar från:
Hogan
Primus
Berra
Batigolf
StoraNorrland
Old-T

1 gillning

Fixat

2 gillningar

En officiell anmälan kan inte komma förr än min medverkan är klar. Då det hänger på både ett och annat så kommer min (eventuella) anmälan att inkomma sent. Det är mer troligt att jag inte är med, än att jag är med.

Okidoki, det är ingen brådska

App app app det är kval i Klaipeda först.

Ja :clap:. Jag kommer, vill ha singel rum denna gången.

1 gillning

Discgolf är kul.

Jag har fn en förmodad frozen shoulder vilket omöjliggör golfspel. Jag har ingen aning om hur länge det dröjer innan jag kan spela golf igen men hoppas att vara tillräckligt frisk till EGO men tänkte vänta med en officiell anmälan tills jag känner att jag kan spela igen.

2 gillningar

För mig brukar det ta 3-4 veckor, sedan har det tagit ytterligare en månad att förmå hjärnan att förstå att problemet är borta och man lyckas svinga någorlunda normalt.

Har haft detta som ett återkommande problem i dryga 40 år, det har återkommit med 3-4 års mellanrum. För varje gång har jag blivit stelare och stelare i axelpartitet.

Vad är det och hur yttrar det sig?
Never mind. Hittade något som kallas Google. (frugan sitter i det yttre arberrummet så jag visste inte jag skulle ta reda på det)

1 gillning

Anmäld

1 gillning

Se där, datum jag kan. Nån som vill dela ett dubbelrum?

Lovar du att inte säga något ont om Kia EV6 på hela helgen?

1 gillning

Beror nog mest på om den tar mig dit eller behövs bärgas längs vägen.

Jag kan gärna dela rum och vill gärna också åka med. Tänkte erbjuda mig att pröjsa för bensinen, men det är kanske inte aktuellt med KIAn? Får ta med en kasse elektroner annars. :grin:

Du kan putta (!) på när de tar slut

2 gillningar

Bjuder du på en GT i baren är vi kvitt för resan.

1 gillning

Taget!

1 gillning

Anmäld

2 gillningar