Det vore imponerande, kan tänka mig att du ätit vid Klingaavfarten, där man kan svänga mot Skärblacka men gillar att du känner igen trakten något!
McD Blacka. Hamburgare med annorlunda doft…
Stackars sate…
Just det. Klinga heter det.
Nära Norrköpings gk. Stannar där ibland och slår på rangen när jag ska åka och hälsa på morsan i Jönköping.
Jag kommer naturligtvis att närvara. Officiell anmälan kommer när jag bestämt mig för om jag ska sova över eller åka hem mellan rundorna.
Hade en plan på att få med den icke-golfande sambon och skicka in henne i keramikverkstaden som finns i nära anslutning till hotellet, när jag golfar. Dock visade det sig att ägarinnan till verkstaden var bortrest på golfresa i Grekland just den vecka då EG Open går av stapeln.
Ny förhandling vid köksbordet kommer att ske.
Det är en tanke. Det är hyfsat nära både Nyköping och Linköping. Men det skulle vara rätt gott att bo på plats. Men lite plånbokstungt med enkelrum…
Jag kommer vara i och spela La Serena, EG open-dagen.
men kommer sannolikt passera “Peking” under sommarsemestern.
Jag kan dela rum
Exakt. Hade ju inte sagt att mc låg j Blacka direkt. Men vid avfarten till.
Jo men min tanke blir ju att slagga hos föräldrarna då, och slå två flugor i en smäll.
Man är inte hemma och hälsar på släkten så ofta längre.
En pippi planerar att vara med. Inte spelat banan förut så att inleda säsongen där verkar ju som en strålande idé … kanske.
Påminnelse!
20 anmälda.
10 färre än förra året. Ingen mer som vill anmäla sig?
Hade det inte vart veckan efter Alberts resa så hade det passat bättre är det nornalt denna tid eller är det normalt på hösten?
Eller är det upp till tidigare vinnaren?
Vinnaren brutto som arrangerar
Samma orsak här, skyll allt på Albert.
Synd, jag hade mycket gärna provat Mauritzberg
Det har “alltid” varit på våren tills pandemin krånglade till det en smula så pga den så blev det på hösten ett par ggr men är nu tillbaka på våren.
Däremot har Kristihimmelfärdshelgen aldrig varit någon bra tid då många åker bort och gör annat när det är långhelg.
Finns det platser kvar? Mvh Christer
Det borde funka. Ska kolla.
Nej, fan. Jag var tydligen bokad 20 maj. Tyvärr
Fick du nåt svar? Mitt schema kan passa ändå.