Eagle cup 2025, intressekoll

Finns det ett intresse av en resa till coolt resmål i Spanien 2025 för ca 13000kr, tror det är ungefär samma koncept. 3 dagars golf, 5 dagar totalt , frukost ingår etc. Alltså ungefär dubbla pengen. Flyg från Arlanda primärt. Mitten av mars eller så. Uppstartsresa.

1, jag åker gärna med till dyrare resmål
2, ja men bara om billigare färjetur som tidigare resor

Ni som inte har intresse av sådana här resor behöver inte svara alls.

Det är mest en fråga vem som kan tänka sig lägga mer pistoler för exklusivare resa i förstaläget. Resa annonseras första oktober.

Nu ser jag inte riktigt hur jag ska svara…

1. Jag åker inte till vad som
  2. Jag åker inte färja till Spanien
    Jag ser hellre färja till typ Estland som för två år sedan

Jag är nog mer för alternativ 2, att betala 13 000 för att spela golf i 3 dagar är lite väl men beror i och för sig på vad det är för ett coolt resmål så kanske 1,66 är vad jag skall svara.

Jag är alt 2. Kan inte lägga så mkt pengar som i alt 1.

få bli alt.2 för mig, är ju redaan i spain tills sista mars

1 gillning

Tyckte alla var pepp på idén att åka mot spanien men … dom kanske bara inte har svarat än :slight_smile:

Färjan är inte så dum efter allt? :wink:

En fördel är ju att man startar resan lite mer mot våren så det blir en uppstartsresa. Jag vräker gärna på med 30kkr och spelar valldis, finca cortesin, san roque etc istället om nån hakar på det konceptet.

Sen kan man fundera på hur många som skulle haka på ett skottlandprojekt mot hösten istället t.ex…

Finns mängder med resor… men det blir kanske roligare mix av folk på en billigare resa. I dunno.

Tycker ändå det är sunt att sondera terrängen och var inte rädda att skriva vad ni tycker.

Hade du ett extra rum eller? Sugen på en finbana?

kör husbil ner köpte en förra veckan

2 gillningar

Kul att du orkar rodda Albert. Jag har intresse för att följa med. :hugs:

1 gillning

Jag är med på alternativ 1. men för 13000 för tre dar så får det vara riktigt bra banor. Gillar tanken på en resa i Mars, behöver inte vara varmt så GB&I är ett OK alternativ för mig med.

1 gillning

I mitt fall, så ser det olika ut varje månad. Men tycker iaf att du ska köra vidare med dina resor.
Ser det bra ut ekonomiskt så hänger jag nog med vare sig det kostar lite eller mycket.

Måste ju kunna hitta nått mittemellan också. Jag gillar ju inte färjorna och den jobbiga transfern.

1 gillning

Helt rätt! Fan va avundsjuk jag blev nu. :+1:

Jag tycker nog Åland skulle sitta fint. Försök hitta en buss man får hyra utan förare så kan jag köra.
Viking med party dit. Eckerö med pensionärsbuffé hem.
Bo inne i Mariehamn

4 gillningar

Jag är med på vilket som!

1 gillning

Spelade två varv på båda förr, förra sommaren. 5k för fyra varv och två nätter i b&b. Slottsbanan 2.0 var riktigt fin och rolig. Den andre var inget speciellt :sweat_smile:

1 gillning

Håller med Cleasson 77. är med på det mesta.Man bor ju lite off så ett flyg alternativ är att föredra, hänger gärna en kväll i baren på klubben än baren på båten. En links tur vore trevligt var ett tag sen,årstid spelar ingen roll.

13k för tre dagar golf och ingen golf på dagarna dit och hem?

1 gillning

Att åka till Åland är lite som att åka till Västerås

4 gillningar

Allt blir vad man gör det till.

1 gillning

Man stänger inte av jobbet på en allt för kort resa.