Eagle Cup 2024, Klaipeda 15-19:e maj (ons-sön)

Som en nära vän brukar säga lite skämtsamt: “Det finns fritt med pengar.” :laughing:

Betyder det att jag kan skicka fakturan för mina T150 till dig om det blir ett köp? :rofl:

Vi saknar betalning från följande som får stå vid skämspålen:

Stefan
Dogleg78
Ballesteros.

Sen har vi fortfarande plats för en till resenär. Kolla bland era polers.

Ja det var skämmigt. Jag fixar

@AlbertS jag tänker inte stå vid skämspålen😆 Har betalat delfakturan på 1500:- den 1 dec, är det inte registrerat av JA? Och resten är ju förfallodatum sista mars har jag för mig🤔

Jag epostar tillbaks.

Albert

1 gillning

:rofl:

Ajajaj.

:weary:

Känns lite som att jag ligger steget efter, hela tiden.

Jag kommer iaf, ser fram emot att battla vid fronten. Sista betalning nu om en vecka, bar att casha ut, så ses vi snart. :muscle:

Min plan blir att deltaga på inspelet men att stå över välkomstmiddagen. Jag har ju min bonus-son i Kaunas och vill passa på att hälsa på honom (och lämna lite prylar) när vi ändå är i Litauen.

Eventuellt kanske jag till och med bara lirar några hål på inspelsvarvet om det inte krånglar till något för er andra.

Däremot lovar jag att vara i kalas-form under själva tävlingen.

Jag lägger mig inte i om du vaskar en middag men kul du skall träffa sonen =)

Kan påminna om pass (vet inte hur det är med nationella id-kort, ta reda på om ni bara har det). Mitt gamla gick ut idag.

Det är Schengen så ska räcka med nationellt ID-kort (inte körkort). Kan du be JA dubbelkolla med färjebolaget?

Har du inget pass?

Behöver skicka in det till USAs ambassad för mitt visum.

Färjan ville ha passet inför Polen-resan 2022. Om det just var passet eller ett int. Id, har jag inte koll på eftersom alla hade pass.
Ganska säker på att JA skrev pass till oss.

Egon

1 gillning

Jag skippar förspel. Tycker det är överskattat.

Börjar bli dags att dela in lagen snart tycker jag… hmm hmm

4 gillningar

Är det fullt i bägge lagen nu?

nope vi har plats till en till.