Du menar klassisk ogrupprese-fråga då
la ju upp menyn….
Menyn ser bra ut.
“icke buffe” menar jag
Claesson när kommer du med tåget till Mörrum? 17 vore bra.
Lagt in numret i Gamebook-flödet. Skicka cash så kanske jag tar en flight nån annanstans …
skall jag lägga ut mitt mobil oxå så ni vet var ni skall swisha vinsten
Ni som swishar får gärna skriva nick så det blir enklare att följa.
För att vara lite schysst passade jag på att sänka mig idag. Risk dock för höjning imorgon eller lördag – nästa runda som åker ut är värd 0,0.
Kollade på förra årets grejer… ni verkade önska 18 håls match på söndagen så det får det bli igen då…
Verkar bli gott väder, håller tummarna.

Claesson när kommer du med tåget till Mörrum? 17 vore bra.
17:13 ska det bra framme i Mörrum (Tåg1084)
Plockar du mig där?
Tajt med tid. Chansar du på att tåget är framme i tid? Jag skulle tagit ett tidigare tåg.
Det är lugnt, men stig av i Sölvesborg 16.59 istället så plockar jag eller någon annan (puttaren?) dig dig där.
Alltså. Jag har 100% koll. Det var ni som lägger er i.
Kan nån plocka mig på vägen fine. Men jag kommer va på plats vad som än händer.
Jag kommer fortfarande ligga i diet denna vecka.
(Carnivore) så uppskattar om ni inte pushar i onödan.
Med det; så menar jag. Bjud mig inte på öl,
sprit (ren) går bra. Vodka och whiskey funkar utan socker, men då jag inte kan behålla vatten i kroppen så kommer jag bli jävulskt bakfull, så lagom är bäst.
Sen får vi se hur det blir.
Jag är ju ”jävligt” lätt lurad, men om ni alla bara har det i baktanke, så kommer ni alla att hjälpa mig fixa sista veggan.
Ren sprit. Med motta då rå.
Sen kommer nästa grej.
Restuarang; så beställer ju jag kött meny, men kommer bara äta köttet, resten går till spillo, eventuellt till en hungrig pavalion. Så det vi kört på sistone är att man beställer en barnportion och får en ”mans” portion tack vare mina extra tillbehör.
Så med detta i tanke, kan vi hjälpas åt. Hoppas ni läser detta alla som ska med.
Ganska viktigt vid båtserveringen, om jag ens är hungrig då. Men ni som vill snåla in på maten. Häng med mig.
Jag har ”god” tid. 19 var det. Jag kommer vara där 18:00.
Tågen är faktiskt mycket mer pålitliga än flygen.
Ska jag lägga ett inlägg till;?
Ja!
Ser fram emot att träffa alla idioter, och kom ihåg:::
Det som händer i Litauen stannar i Litauen.
Ni behöver ju inte det. Men tack för omtanken.
Så med detta sagt. Ska vi inte bara träffas på terminalen?
Jo de ska vi.