Den definitiva osams-tråden - fritt fram för bråk

Tänkte att vi/de som blir osams i diverse olika ämnen kan flytta över till den här tråden om det ska bråkas.

Så kan vi/de hoppa tillbaka till ämnet när vi kommit överens om att vi inte är överens.

Obs. Albert får radera den här tråden om han vill.

1 gillning

Skönt för Egon med en helt egen tråd. :smiley:

8 gillningar

:sweat_smile:

Eftersom jag tydligen tycks ”äga” forumet så bråkar jag i vilken j-a tråd jag vill.

Egon

7 gillningar

Är det okej att skriva här även om man är snäll och inte bråkar? :innocent:

2 gillningar

Jag fattar ju varför tråden skapades. Vill understryka att jag inte är osams med någon. Jag tyckte mig se en övergång till en annan diskussion. Men sen blev det lite fel och ingen annan än jag fattade vad jag var ute efter. Jag tar lite genvägar ibland och förutsätter att andra förstår vad jag menar utan att det egentligen går utan förklaring.

Då blev egon irriterad på min tondövhet och jag på hans sätt att påtala det. Jag menade ju liksom inget illa.

2 gillningar

Besserwizzer!
Monty on Acid!
Tjalle!

Var är ni?

4 gillningar

:rofl:

1 gillning

Människan bidrar inte speciellt mycket till varmare klimat.

4 gillningar

Badminton är rätt trist att titta på.

4 gillningar

NEJ!

1 gillning

Tack för att du skriver ‘var’ och inte ‘vart’!

1 gillning

Basket är ännu tristare att se på.

Upplever att ju roligare en sport är att delta själv i - desto tråkigare är den att som åskådare att se på…

Typ golf…

2 gillningar

Idrott är inte underhållning. Det handlar om att vinna. Bryr man sig är det spännande och därmed underhållande. Bry man sig inte är det tråkigt. Spektakulära idrotter är kanske roliga i 10 minuter på det rent visuella.

Mao att deltaga är roligare än titta på golf än roligare om man vinner bettet om lunchen.

Är väl solen som värmer ?

På tv ja. Live jävligt kul att se. Åtminstone dubbel. Herrsingel på högsta nivå är lite för mycket ”mjukt” spel.

Eftersom vart är fel ord att använda i sammanhanget vore det ju dumt att skriva det.

1 gillning

1 gillning